• 21-03-2019
  • door Ronald Evers

Het DNA van Xperit en haar toegevoegde waarde

Het DNA van Xperit en haar toegevoegde waarde

Wanneer ik voor het eerst bij een potentiële klant over de vloer kom, kijk ik altijd eerst naar hoe ik word ontvangen en wat de uitstraling van het bedrijf is, zowel aan de buitenkant als het interieur. Mijn achterliggende gedachte hierbij is altijd: zouden onze Consultants bij dit bedrijf lekker kunnen werken?

Ik ben in mijn begin periode bij Xperit weleens bij een productiebedrijf geweest in het Zuiden des lands, waar het overal een zooitje was en de toiletten verre van schoon waren. Na een half uur was ik weer op mijn weg terug naar Barneveld. In zo’n omgeving laat ik onze Consultants niet hun werk doen. Gelukkig kom ik heel vaak het omgekeerde tegen. Een prettige ambiance, vriendelijke receptionisten, goede koffie en een ontvangstruimte met de juiste apparatuur en mensen die de tijd nemen om goed kennis te maken. Waar ik altijd naar kijk? Of Xperit matcht met de klant en andersom en of Xperit bij deze klant toegevoegde waarde kan bieden.   

Deze toegevoegde waarde heeft 3 pijlers bij Xperit. Ons belangrijkste USP is ons DNA, en dat komt tot uitdrukking in:

  • Xperit is partner
    • Xperit is partner, geen leverancier;
    • Xperit gaat voor de lange termijnrelatie met haar klanten;
    • Alle activiteiten en producten van Xperit zijn gericht op Toegevoegde Waarde
       
  • Onze mensen
    • Ervaring in de branches waarin we werken;
    • Verstand van de materie en het product waarmee we werken;
    • Betrokken, betrouwbaar, verwachtingen overtreffend en vooral ook dienstbaar
       
  • Onze X/Suite
    • Op basis van ervaring in de branches waarin we werken
    • Op basis van ervaring met inmiddels meer dan 10 versies van Business Central, Microsoft Dynamics NAV en Navision
    • Continu in ontwikkeling en dagelijks gebruikt door meer dan 1.000 gebruikers

Xperit werkt graag met enthousiaste klanten die met commitment hun bedrijfsvoering willen optimaliseren door automatisering. Automatisering is geen doel op zich, maar het gereedschap dat onze klanten helpt bij de optimalisering. Mogen wij u helpen?